General Discussion

General DiscussionOn a 12 Winstreak, My Record so Far. Am I Gonna Suffer Soon?

On a 12 Winstreak, My Record so Far. Am I Gonna Suffer Soon? in General Discussion
Sam Fuckin' Peckinpah



      This week I hit 15 twice. My record. Twice.

      It went like this, 15 wins -> 1 loss -> 15 wins -> 1 loss -> 10 wins

      Not even joking.

      Havoc Badger

        Lets make calls on heroes which you play before you lose, whoever causes you the loss is to blame.

        I call a non-ranked game with the first hero you played with so either Tide or LD.

        Next person calls the type of game/mode/hero and so on #playingwithlives

        This comment was edited

          I'd says Nature prophet - Dire side - after 32 minutes - with a KDA of 2.55


            silent hill will be a prettier place than where you're going.


              Lucky shit :P


                Get ready


                  your trash, noone cares. stupid kid ~.~.

                  its soon gonna happen, the worst russian players will be waiting for ya


                    dont u get scared as fuck to play?

                    Sam Fuckin' Peckinpah

                      I kind of was, BUT YOU GOTTA DEAL WITH YOUR FEARS. Played one solo queue game after I made this thread, was actually pretty easy. And then a 5 stack game which gave only 5 points -_-


                        Relax I got up to 15.


                          Relax and go normal


                            Play Io please.


                              I was on my biggest lose streak
                              -> pick slark
                              -> gg no re


                                ur fucked dude

                                Deadshot road to 5k

                                  Got up to 10 winning streak then game was hard

                                  BaLaNcEd GamE

                                    Played with you, you kinda carried us with lycan :D wp

                                    Havoc Badger

                                      Well your still on that streak, lets see if you can outlast another day.


                                        You'll see, you're gonna have 30 games where no one buys courier/wards and people leave after first blood.

                                        Sam Fuckin' Peckinpah

                                          @Melody-San | NO WAY.
                                          @OA | Havoc Badger Let's see if I will. #roadto6k

                                          Coventry Boy

                                            wp bois


                                              Do you feel like you're playing better just so you can keep your streak? Lolol

                                              Sam Fuckin' Peckinpah

                                                No but I feel like my teammates are playing worse to break my streak.

                                                Havoc Badger

                                                  Well you haven't lost yet, so here's hoping.


                                                    Wow 15 in a row. Get 20 in a row! You can do it!


                                                      play luner pls


                                                        inb4 +300?

                                                          This comment was deleted
                                                          Sam Fuckin' Peckinpah

                                                            Luner ain't working for me sadly.

                                                            Edit: Another one boys. Going well for now.

                                                            This comment was edited

                                                              In other news. Has anyone else noticed Abyssal Underlord in the heroes list in your matches page?


                                                                ^Yup, I did. It's been there for a while now actually (give or take a few weeks?)

                                                                A P S A

                                                                  lycan/slark ez lyf

                                                                  Dumpster Player

                                                                    Nice 5.8k mmr and top 100 eu man :)

                                                                    This comment was edited

                                                                      No. its Wrestlemania tonight. You have been blessed by the win streak of the Undertaker. You will not lose a match anymore