General Discussion

ForumsGeneral Discussion

57,615
Topics
929,234
Replies
Last Reply
TopicRepliesAuthorLast Reply
Anyone want to play some party games?
I don't care about your mmr and wether it's rmm/nmm, eith...
3
♿♿♿
♿♿♿
♿♿♿
♿♿♿
How to play PUB games with 5-6k mmr+ Who need?
How to play with strong players in ordinary games, what d...
0
我是最棒的
我是最棒的
Say something insightful about the previous comment's owner's performance in the last match.
:D let the dogs out.
Pages: 1 2 3172 173
8,648
Juan Korea
Juan Korea
FriendlyMushroom
FriendlyMushroom
How to turbo abuse?
Howw??!
1
qwer
qwer
SHiTSTAiN
SHiTSTAiN
3 Tips for newbies
1.Tip 2.Tip 3.Tip
10
X
X
T'ekaluuk
T'ekaluuk
Necronomicon on Warlock
Hanen again, you know, every time I make a post it's alwa...
17
Hanen
Hanen
One True Merchant
One True Merchant
IO in 7.21
Is IO great now or nah? He's not that exciting to play a...
9
stonecold
stonecold
Tu tayta
Tu tayta
MMR STOLEN FROM NEW CALIBRATION?
from Ancient 4 ( almost 4.4k solo) to legend 6 (4,060) c...
16
ебать тебя
ебать тебя
ебать тебя
ебать тебя
Life Stealer is the stupidiest shit ever happened to dota so far
That's it
31
Acoon ak'mp
Acoon ak'mp
apotheosis
apotheosis
what are the best hero's to firstpick?
the topic says it already, what are the best heroes to fi...
30
SirIronSights
SirIronSights
X
X
Last played a match 28 days ago
So should i leave this addictive game and be more product...
3
lmao
lmao
;;
;;
Thoughts on Dazzle mid?
Title.
4
Sorrow and Misery
Sorrow and Misery
Don't Tilt
Don't Tilt
New Dota Auto Chess companion app with build guides and bonus tracking
Hi everyone! We made a tool to help out with tracking bon...
2
GooDGreY
GooDGreY
X
X
Midas is too short
What’s the deal with it in 7.21? How is it ever better th...
10
Rocket
Rocket
parmaviolets
parmaviolets
WHAT IS THE NEW MAX MMR IF I CREATE NEW ACCOUNT AND PLAY IN RANK ROLES??
I want to create new account and buy dota plus and mainta...
6
pos 1 or 2 only
pos 1 or 2 only
inx4c
inx4c
winning calibration is bad
....................... wait for it ............. fo...
0
Kotato
Kotato
how worth it actually is to buy mask of madness on shadow fiend
it disassembles into satanic + mkb/bfly/orchid, so basica...
13
ubica
ubica
Vertoxity
Vertoxity
how to go in blank topic sekrit klub??
pls tell me how
7
i lose= -25 u lose -100
i lose= -25 u l...
Kaolin disciple
Kaolin disciple
Cyka blyat
[video]https://www.youtube.com/watch?v=sLxJAH6zeEA[/video]
0
Ancalagon
Ancalagon
Valve pls fix ranked roles :)
Literally everyone on the other team was 1,500+ MMR highe...
9
Adore-
Adore-
Rocket
Rocket
explanation of shadow demon getting picked pls
2 lazy to watch the games
7
Feachairu
Feachairu
7.21 testing
7.21 testing
wtf matchmaking??!!
why always 5 toxic cancer russians in opponent team who p...
6
Fuck russia (ебать росс
Fuck russia (еб...
apotheosis
apotheosis
AUTO CHESS THREAD
Can fellow chess player share your winning strategy here?...
Pages: 1 2
76
T'ekaluuk
T'ekaluuk
Saint Perth
Saint Perth
At what mmr?
At what mmr can I play ten ranked games in a row that don...
17
Tree Lodge
Tree Lodge
apotheosis
apotheosis
Dota chess is better than dota
Dota=trash mates every game. Chess= ez wins because it’s...
8
just one more game
just one more game
Eddie
Eddie

Please sign in to create topics

Sign in with Steam